سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سلام .
این مطلب رو بخاطر دعوت دایی امید (وبلاگ عطر سیب ) می زنم .
چرا کاندیدای من احمدی نژاده ؟

به شرطی به این سوال جواب میدم که اینو هم بدونید که :
1- خیلی به دکتر انتقاد داریم چون شایسته سالاریی که ازش توقع می رفت رو نتونست یا نخواست اجرا کنه . خیلی از مدیران ارشد دولتی روی باند و باند بازی و سفارش فلان امام جمعه و فلان ... سر کار اومدن . نمونش همین استاندار و فرماندار فارس و شیراز .
2- خیلی به دکتر انتقاد داریم چون در عرصه  مدیریت مسایل اقتصادی خوب عمل نکرد و همین باعث شد تا مدتی طولانی تورم به عنوان یک مساله جدی مملکت در این دولت مطرح بشه و بالاخره رهبری هم مجبور بشه نسبت به مهار تورم تذکر بده !

3- خیلی به دکتر انتقاد داریم چون در سیاست های بانک مرکزی خیلی بد عمل کرد . بحثش تخصصیه و حوصله تلیت کردن مختون رو ندارم .
4- خیلی به دکتر انتقاد داریم چون نتونست اون کابینه ی 70 میلیونی رو که وعده اش رو داده بود و خیلی شعارش رو می داد محقق کنه . عملا میزان مشارک مردم و مخصوصا نخبه ها و دلسوزان انقلاب در عرصه نقد و پیشنهاد برنامه های دولت بسیار ضعیف و در حد همان دولت های قبل باقی ماند !

5- خیلی به دکتر انتقاد داریم چون با کله شق بازی نسبت به آوردن آقای کردان به کابینه سوتی بزرگی داد که هیچ وقت از حافظه دوست و دشمنش پاک نخواهد شد .

 

حالا چرا من به احمدی نژاد رای می دم ؟

1- چون بعد از تجربه ی دولت های هاشمی و خاتمی ، اولین مردی ست که هم خودش سالم است و هم خانواده اش و هم تیم اطرافش . از همه لحاظ ...
2- چون بعد از تجربه ی دولت های قبل اولین مردی است که جرات کرد توپ را به زمین دشمن بیاندازد و بجای دفاع ذلیلانه از حقوق ملت ایران ، نبردی عزت مندانه و دلیرانه برای احقاق حقوق تمامی ملت های مسلمان و مستضعف به عمل آورد .
3- چون مثل میرحسین و کروبی و خاتمی و رضایی ، مهره ی هاشمی نیست .
4- چون تنها رییس جمهوری ست که بقول پرفسور مولانا : خود یک رسانه است .
5- چون برای سعادت ایران جون می کند .
6- چون مبتکر سفرهای استانی کابینه است . کاری که بارها رهبری از آن تمجید کرد .
7- چون صد برابر دولت خاتمی برای استان فارس کار کرد و حتی پروژه های به تعطیل کشانده شده از میراث خاتمی را احیا کرد .
8- چون محمد رضا دستغیب نمایند ی شیراز (فرزند سید علی اصغر )، یکی از مخالفین جدی اوست . چقدر ابله بودند مذهبیونی که نفهمیدند جناب دستغیب برای از دست ندادن رای ، دشمنی خودش را با رییس جمهور مخفی می کند و به او رای دادند ! و چقدر جفا کردند مسئولین فلان هیئت بزرگ شیرازی که می دانستند دستغیب مخالف احمدی نژاد است و برای همین هم به مجلس می رود و آنرا از مردم مخفی کردند و روی منبر برایش رای خریدند ! راستی دستغیب برای شیراز چه کرد ؟!!
9- چون 4 وزیر مرد دارد که نمونه اش در دولت های قبل نبود . 1- وزیر بهداشت . 2- وزیر نیرو . 3- وزیر مسکن . 4- وزیر راه .

10- چون هرچه حداد عادل و لاریجانی و برخی اهالی مجلس و قالیباف و تمامی دار و دسته ی رفسنجانی و خاتمی و کروبی و رضایی و تابناکیها ! زدند تا چوب لای چرخ دولتش بگذارند و یا آنرا وسط راه از کار بیاندازند یا طبق سلیقه خود برانند ، نتوانستند که نتوانستند . بقول جوانان حامی دکتر : توپ تانک اهانت دیگر اثر ندارد .
11- چون مظلوم ترین رییس جمهور انقلاب بود و بقول رهبری در بیانات نوروز مشهد ، بیشترین بی انصافی ها و لجن پراکنی ها در حقش شد .   

12- چون به قول رهبری در جمع خبرگان خطاب به عده ای که سعی داشتند موفقیت هسته ای و موشکی را به نفع دولت های قبل مصادره کنند : اراده ی این دولت کارامد تر است .

 

من از آقای سید محمد انجوی نژاد نویسنده ی وبلاگ بازمانده ی تنها دعوت می کنم که بگویند چرا به کاندیدای مورد نظر خودشان رای می دهند ؟!
گرچه می دانم و می دانیم که هیچگاه این دعوت اجابت نخواهد شد .

والسلام


نوشته شده در  سه شنبه 88/3/5ساعت  11:54 عصر  توسط مرفه با درد (حنیف) 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خونه جدید
ویژه : رای اعتماد به کابینه دهم
یادداشت سوم انتخاباتی
چرا هواداران آقای موسوی از ایشان برگشته اند ؟
انتخابات بالاشهر شیراز
چرا به احمدی نژاد رای میدهم ؟
کاریکاتور سیاست در ماه ربیع
غزه 4- هجدهمین روز مقاومت
غزه 3 - خط قرمز نظام در قبال غزه !!؟؟
غزه 1 - مطالبه ای جهاد را تبلیغ کنیم
اشراف عارف مسلک
بمب گذاری شیراز و ابهامی بزرگ
احوالپرسی خدا
دیگر برایت نامه نمی نویسم
در حواشی اعتکاف 87
[همه عناوین(36)]