سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آپدیت فوری

بسم الله القاصم الجبارین
از همان روزهای نخستین محاصره ی غزه دچار سوال و تردیدی عجیب شدم . ما تابع ولایتیم و خواهان جهاد . چرا آقا رخصت جهاد نمی دهد ؟ چرا همچنان عکس العمل های مسولین کشورمان از همان نوع بیانیه های حقوقی یا سیاسی بی خاصیت است ؟ اینبار دیگر منتظر چه هستیم ؟ کسی هم پاسخ قانع کننده ای برایم نداشت ،‏ زیرا آخر به این سوال می رسیدیم که چرا هیچ بویی از تهدید و جهاد و قیام حسینی از سخنان مسئولینمان بلند نمی شود ؟ ... تا اینکه دیروز ظهر رهبری در بیانیه ای متفاوت ،‏ به سران بی غیرت و منافق عرب تاختند ، به مسلمانان دیار عرب و مسئولین کشورمان خط دادند ، دشمن را تلویحا تهدید کردند و در آخر هم مردم مان را آماده ی پذیرفتن بیانیه ای محکم تر در آینده کردند .

اسراییل دیگر از تجمعات و راهپیمایی ها و شعارهای ما نمی ترسد . باید دست به کاری عملی زد . دیشب سید حسن نصرالله هم طی یک سخنرانی مفصل در بین مردم لبنان از مسلمانان مصر خواست بازشدن گذرگاه رفح را از دولت مصر مطالبه کنند و اگر دولت ممانعت کرد خودشان دست به این اقدام بزنند حتی اگر لازم باشد سینه های شان را سپر گلوله های گارد دولتی کنند . و از طرف دیگر هم خالد مشعل مردم فلسطین را به انتفاضه ی سوم دعوت کرد ...

تازه پتانسیل های دفاعی امت اسلام شروع به حرکت کرده است . اول حماس بعد مصر . در مرحله ی بعد ایران و حزب الله و سوریه انشالله . رهبر عزیزمان بیانیه ای دادند که بوی جهاد فضای آنرا عطراگین کرده بود . برای حکم جهاد آمادگی و مطالبه ی مردم هم نیاز است . با نشان دادن شور و شوق حسینی مان ، دل فرمانده ی کل قوا را شاد و محکم کنیم . حتی اگر جنگ دهها سال طول بکشد از جهاد خسته نخواهیم شد . جان و مال و شرف و ناموسمان فدای سرافرازی اسلام و ظهور قائم آل محمد .

 

از دوستان وبلاگدار عزیز دعوت می کنم با قرار دادن فوری لوگوی زیر در وبلاگهای خود ،‏ مطالبه ی جهاد را تبلیغ کنند .

 


نوشته شده در  دوشنبه 87/10/9ساعت  7:2 صبح  توسط مرفه با درد (حنیف) 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خونه جدید
ویژه : رای اعتماد به کابینه دهم
یادداشت سوم انتخاباتی
چرا هواداران آقای موسوی از ایشان برگشته اند ؟
انتخابات بالاشهر شیراز
چرا به احمدی نژاد رای میدهم ؟
کاریکاتور سیاست در ماه ربیع
غزه 4- هجدهمین روز مقاومت
غزه 3 - خط قرمز نظام در قبال غزه !!؟؟
غزه 1 - مطالبه ای جهاد را تبلیغ کنیم
اشراف عارف مسلک
بمب گذاری شیراز و ابهامی بزرگ
احوالپرسی خدا
دیگر برایت نامه نمی نویسم
در حواشی اعتکاف 87
[همه عناوین(36)]