سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سلام . مدتی نبودم . بعد هم که اومدم موضوع دلچسبی برا گفتن نداشتم . حالا هم حرف خاصی ندارم جز دو مطلب که برام مهم بود .

اولیش شکست تیم ملی کشتی آزاد ایران در فینال از تیم آذربایجان که خیلی حالگیری بود . به هر حال اگر بگذارن تنها تیمی که کمی بهش تعصب دارم همین کشتیه . آخه تیمی که هم میزبان بود و هم روسیه رو شکست داده بود چرا باید از یه کشور درپیتی ببازه ؟ با آمدن رییس جمهور آذربایجان به ایران برای شرکت در اجلاس اکو مرهمی بر این زخم ما گذاشته شد . هر آدم منصفی با نگاه کردن به هیکل این آقا حق را به تیم آذربایجان خواهد داد !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

با شروع فعالیت تبلیغاتی برخی کاندیداها و جناحهای سیاسی ، نطق ها و سخنرانی هایی شنیده می شود که بسیار جالب است . مثلا یکی اش این است که خیلی ها به فراست افتاده اند تا موفقیت ایران در انرژی هسته ای و پرتاب ماهواره را به نفع خود مصادره کنند . آقای خاتمی در سفر شیرازشان بسیار صریح و شفاف انرژی هسته ای را از دستاوردهای دولت اصلاحات قلمداد کردند ! ( یادمان نمی رود زمانی را که یاران ایشان در دولت و مجلس تعلیق فعالیت های هسته ای و خوراندن جام زهر به رهبری را خواستار شدند ! ) آقای رفسنجانی عزیز هم که بطور پراکنده در مواقع مختلف هر دو موفقت را به دولت های قبل علی الخصوص دولت سازندگی منسوب می کنند . کم مانده جناب میر حسین خان موسوی هم بیاید و بگوید اگر من نبودم اصلا هسته ای نبود تا بخواهد انرژی بدهد !

دیدار اخیر رهبری با نمایندگان مجلس خبرگان را باید یکی از جالب ترین و حساس ترین دیدارها نامید . تعجب می کنم که چرا هیچ رسانه و سایتی صراحت آقا را در این جلسه برجسته نکرد ! رهبری به ظرافت و صراحت فرمودند گرچه تمامی دولت های قبل در موفقیت انرژی هسته ای و پرتاب ماهواره سهیم اند اما برخی اراده ها کارآمد تر است . در ادامه هم مطلبی را با این مضمون فرمودند که کسانی که چهرهای شاخص تری هستند مراقب سخنرانی هایشان باشند ! ( تفسیرش با خودتان . اما برداشت بنده این است که این گل آلود کردن آب توسط برخی چهره های شاخص انقلاب برای گرفتن ماهی از دریای زحمات و تلاشهای دولت فعلی در نزد رهبری یک بی تقوایی سیاسی قلمداد شده  وگرنه آقا اینگونه دخالت نمی کردند و صریح تذکر نمی دادند . )

 

آقای خاتمی : حاج آقا ،‏شیراز جاتون خیلی خالی بود . یک سخنرانی کردم که همه ی شک و شبهه ها

رو از بین برد . از اضمهلال اخلاقی در جمهوری اسلامی گفتم و کرامت اخلاقی اصلاح طلبان .

از انرژی هسته ای گفتم و زحمات دولت اصلاحات و سازندگی برای تحقق اون ...

آقای هاشمی : به به . به به . آفرین ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


هاشمی : آقو ، ترو خدا ضایعمون نکنیا . گرچه با رای قاطع بازم شدم رییس خبرگان ولی خیلی کوچیکتم ...

آقا : ببین حاج اکبر آقا . رفاقتمون سرجاش . رییسیت هم سرجاش . ولی خداییش اگر این 4 سال مذاکرات هسته ای دست شما یا دیگران بود با همون پخ اولی شورای امنیت صدبار  به غرب امیتاز داده بودید و یه تعلیق 100 ساله چپونده بودید تو پاچه ی ملت ! حالا هم که خدا خواست یه آدم قاطع از راه رسید و خوب جلوشون وایساد و نتیجه هم گرفت از یه طرف مردم رو از تحریم ها می ترسونید و از یه طرف هم هسته ای رو مال دولت خودتون می دونید ؟! عزیز من ،‍ شما اهل فضل و کمالی . یه عمر زندان رفتی. تفسیر قرآن نوشتی . یار امام بودی ... وقتی شما رعایت نمی کنی توقع داشته باشم دیگران رعایت کنن ؟  


نوشته شده در  شنبه 87/12/24ساعت  1:7 صبح  توسط مرفه با درد (حنیف) 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خونه جدید
ویژه : رای اعتماد به کابینه دهم
یادداشت سوم انتخاباتی
چرا هواداران آقای موسوی از ایشان برگشته اند ؟
انتخابات بالاشهر شیراز
چرا به احمدی نژاد رای میدهم ؟
کاریکاتور سیاست در ماه ربیع
غزه 4- هجدهمین روز مقاومت
غزه 3 - خط قرمز نظام در قبال غزه !!؟؟
غزه 1 - مطالبه ای جهاد را تبلیغ کنیم
اشراف عارف مسلک
بمب گذاری شیراز و ابهامی بزرگ
احوالپرسی خدا
دیگر برایت نامه نمی نویسم
در حواشی اعتکاف 87
[همه عناوین(36)]