• وبلاگ : مرفه با درد
  • يادداشت : شاه كليد هاي بيانات آقا با دانشجويان
  • نظرات : 5 خصوصي ، 13 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    سلام.
    بمب گذاري توسط وزير اطلاعات و کشور تاييد شد.

    ..

    سلام

    خب معلومه برادر من! منظورم به مشكلات كانون و خانواده شهدا بود.

    روي هم رفته تشكر

    ياعلي

    ..

    با مطلب طنزي به روزم:
    " مقايسه ي دانشجويان کشورها با دانشجوي ايراني............."

    [گل]

    شما كه معلومه منو ميشناسيد من نقدونه ام.

    نظرات كارشناسيشون از همون اولم معلوم بود به جايي نميرسه. قرار بود 48 ساعته جواب بدن كه فك كنم هنوز يه بيست و چهار ساعتي وقت داشته باشن. فكر نداشتشون رو گذاشتن روي هم تا يه چيزي بگن. ولي گندشونو نميتونن پاك كنن. ميتونن؟

    اينجاي سخنراني خيلي به نظرم ...

    " شماها جوانيد. شما با ما فرق داريد؛ اين را به شما بگويم. شما خيلى از اين جهت جلوتر از ما هستيد. دلهاى شما پاك، نورانى، بى‏تعلق، بى‏آلايش، مثل يك آئينه‏ى روشن، بلافاصله نور را منعكس ميكند؛ آلوده نشده‏ايد؛ اين را قدر بدانيد. با خداى متعال رابطه برقرار كنيد. با نماز، با نافله، با تلاوت قرآن، با دعا، با صحيفه‏ى سجاديه."

    در مورد تبيين هم فرمودند هميشه دنبال بيان حقيقت باشيد

    + سلام 
    سلام! ما خيلي به ديدار اقا با دانشجويان در اون فضاي باز و بي در و پيكر با اون وضعيت اسفبار صوت معترض بوديم و از اينكه هف هش ده شونصد تا ادم قبل اقا اومدن و صحبت كردن ناراحت بوديم كه اينجوري حوصله ملت زير اين افتاب سر ميره و ذوق و شوقي واسه صحبتاي اقا نمي مونه... اما مومن در هيچ چارچوبي نميگنجه كه ميگن همينه. اين شعار رهبر فرزانه رو واقعا در عمل اقا، با تمام وجود احساس كرديم. جوري ايشون صحبت كردند كه همه اون ناراحتي ها و غر و لند ها رنگ باخت و هيكلمونو اورد. واقعا اقا شاهكار كردند با اين سخنراني. در واقع ايشون مستمعين رو سر ذوق اوردن. خصوصا اين دارالعلم در دارالعم خوندن دانشگاه شيراز..ما هم كه دانشجوو دانشجوي اينجا نبوديم كلي حال كرديم. در كل همه سخنراني هاي اين سفر عجيب و فوق العاده بود. خدا طول عمر با عزت و عافيت بهشون بده. از شما هم تشكر مي كنيم بابت اين حسن سليقه...
    سلام داداش
    خيلي اين مدت زحمت كشيدي واقعا خسته نباشي
    .
    .
    .
    ان تنصرالله ينصركم

    + مهديا 
    خيلي خوب نوشتيد ...
    + مهديا 
    شما زرنگي کنيد و از درخواست عدالت کوتاهي نکنيد . تخلفاتي ممکن است انجام شود ، شما زرنگي تان اين باشد که مطالبه کنيد . اما انتقاد شخصي يا مصداق سازي نکنيد زيرا هم احتمال اشتباه است هم اينکه وسيله اي ميشود براي زرنگ قانون دان هاي قانون شکن که سو استفاده کنند . شما زرنگي کنيد اسم نياوريد ، پرچم را بلند کنيد تا آنکس که جرمي کرده حساب کار خود را بکند و بقيه هم دلگرم بشنود .
    سلام
    خسته نباشيد برادر
    به قول خودآقا :طيب الله انفاسکم
    يا حق

    با سلام

    بنده بخشي از بياناتآقا را از تلويزيون گوش دادم.

    مثل هميشه شيوا و دلگرم كننده بود.

    واقعا اگه به مسائل بصورت واقعي نگاه كنيم مي بينيم كه خيلي كارها انجام داده ايم و نعمتهاي زيادي از طرف خداوند به ما عطا شده كه قدرش رو آيندگان خواهند دانست.

    سلام. پس ظاهرا اين سخنراني براي همه خيلي فرق داشته با باقي سخنراني‌ها... در مورد احساسي که داشتم توي وبلاگم نوشتم ديگه اين‌جا تکرار نمي‌کنم؛ اما دو تا احساس غالب داشتم. يکي اين که آقا از خودمون و بلکه با ما هستند؛ يکي هم اين‌که آقا خيلي غريب‌اند!