سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بنده که دانشجو نیستم و چند سالیست بقول رفقا فارغ شده ایم . از طرفی هم خیلی دلم می خواست در جلسه آقا با دانشجویان شرکت کنم. هنوز با این نیت کلنجار می رفتم که ناگهان بنده خدایی تماس گرفت و به یکبار صاحب نه یک کارت بلکه ده کارت شدم و از برکت آن  9 نفر دیگر هم روانه این محفل شدند ...
قبل از صحبت های آقا یکی دوتا استاد و چند دانشجو صحبت کردند که عمرا صدا و سیما این قسمت را کامل پخش کند .( فردا شب :‏الان این قسمت هم از شبکه یک پخش شد . واقعا جای تعجب داره !‏)‏ تقریبا تمامی بیانات آقا را یادداشت کردم . آنقدر گرم نوشتن و گوش دادن بودن که تازه بعد از اتمام جلسه فهمیدم چقدر آفتاب پدردربیاوری بود . نمی دانم آیا شما هم در این جلسه بودید یا نه ؟ یا حداقل مشروح سخنرانی را از تلویزیون دیدید یا نه ؟ همینقدر بگویم و بشنوید و باور کنید یا نکنید که هم خودم در باب مسایل کانون راحت شدم (و این نتیجه فرعی ست )و هم آنقدر سخنرانی عجیب و بی نظیری بود که بارها خطاب به خود گفتم اگر کسی هم در اینجا ذره ای تفکرات ضد انقلابی در دلش بود همه اش پاک شد . (و این نتیجه اصلی ست ).
سعی کردم شاه کلید های بیانات آقا را در اینجا بیاورم . هم یک یادآوری به خودم و دوستانی که در این جلسه بودند و هم یک مشوق برای کسانی که نبودند و نمی خواهند شرح یکی از بهترین محافل رهبر با جوانان را از دست بدهند .


- شیراز همیشه دارالعلم بوده و دانشگاه نیز دارلعلم است . شیراز همیشه پایگاه علم بوده و دانشگاه نیز پایگاه علم است . اینجا دارالعلمی در دالعلم دیگر و پایگاهی در پایگاه دیگر است ...
- این جلسه سیاسی خوب و درستی بود .
- این حرفهای نمایندگان دانشجو که صحبت کردند حرفهای دل ماست لکن برخی پرداخت لازم دارد .
- بنده هم مطالبات بسیج دانشجویی را دارم . الگوی اسلامی چقدر عمل شده ؟
- بگذاریم دانشجو تصمیم سازی کند و تصمیم گیری را مسئول بکند که باید پاسخگو باشد . دنبال این باشیم که محیط دانشگاهی تصمیم سازی و ایجاد گفتمان باشد .
- نماینده دانشجوی علوم پزشکی از علوم پایه دفاع کرد و این درس خوبی بود که دانشجوها صنفی و رشته ای به مسایل نگاه نکنند بلکه نیاز کشور را نگاه کنند .
- حرفهای نماینده دانشجویی انجمن اسلامی (آرمان 57) همان حرفهای دل ماست . گفتید شما شعار عدالت می دهید و دانشجو را می گیرند و آنکه به عدالت صدمه می زند را نمی گیرند . شما زرنگی کنید و از درخواست عدالت کوتاهی نکنید . تخلفاتی ممکن است انجام شود ، شما زرنگی تان این باشد که مطالبه کنید . اما انتقاد شخصی یا مصداق سازی نکنید زیرا هم احتمال اشتباه است هم اینکه وسیله ای میشود برای زرنگ قانون دان های قانون شکن که سو استفاده کنند . شما زرنگی کنید اسم نیاورید ، پرچم را بلند کنید تا آنکس که جرمی کرده حساب کار خود را بکند و بقیه هم دلگرم بشنود .
 بنابراین مشکلی در کار شما جوانان مومن نیست . امید به شما جوان هاست . وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم که در طریقت ما کافریست رنجیدن . نرنجیم . این حرفهای دل ماست منتها فرق من و شما این است که فهمیده ایم باید صبر کرد .شما جوانید و پرشور و حرارت و بی صبر . این علاج هم ندارد .(خنده حضار) همه چیزهایی که شما گفتید به حول و قوه الهی تحقق پیدا خواهد کرد . (تکبیر حضار)
- رییس جمهور پرکار و محترم و صمیمی ...
- در آستانه ورود به دهه چهارم انقلاب هستیم . مایلم در محیط های دانشجویی در مورد داوری نسبت به عملکرد و توفیق انقلاب بحث شود . ما هم جمع بندی می کنیم به این امید که شما هم جمع بندی کنید .
- تبیین در مبارزات اسلامی و بیان واقعیت و تبلیغ خیلی اهمیت دارد .
- ما خیلی مصرف زده ایم . باید آنرا حل کنیم و صدا و سیما هم نقش دارد .
- امروز مصرف گرایی ، مسابقه تجمل پرستی ، مسابقه تولید پول یک طبقه جدید ایجاد کرده .
- نظام اسلامی با تولید ثروت مخالف نیست بلکه مشوق است زیرا باعث اقتدار می شود ولی اینکه آحاد مردم دلشان لک بزند برای مسابقه اشرافی گری و تجمل پرستی چیز نامطلوبی است .
- ... بقیه اش هم برای بعد انشالله ...

توجه 1- قسمت پنجم وبلاگ آقاسید بروز شده .
توجه 2- دو سه تا نامه تر و تمیز و خوب در مورد انفجار کانون رهپویان بین خواص مردم شیراز منتشر شده که برای خواندن آنها به اینجا مراجعه کنید .


نوشته شده در  یکشنبه 87/2/15ساعت  12:52 صبح  توسط مرفه با درد (حنیف) 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خونه جدید
ویژه : رای اعتماد به کابینه دهم
یادداشت سوم انتخاباتی
چرا هواداران آقای موسوی از ایشان برگشته اند ؟
انتخابات بالاشهر شیراز
چرا به احمدی نژاد رای میدهم ؟
کاریکاتور سیاست در ماه ربیع
غزه 4- هجدهمین روز مقاومت
غزه 3 - خط قرمز نظام در قبال غزه !!؟؟
غزه 1 - مطالبه ای جهاد را تبلیغ کنیم
اشراف عارف مسلک
بمب گذاری شیراز و ابهامی بزرگ
احوالپرسی خدا
دیگر برایت نامه نمی نویسم
در حواشی اعتکاف 87
[همه عناوین(36)]