سفارش تبلیغ
صبا ویژن


سوم تیر سالگرد رویدادی ست که در تاریخ معاصر به سونامی احمدی نژاد معروف گشت.
سه سال از ریاست جمهوری کسی می گذرد که می گفتند از جنس مردم است . از دل مردم با مردم سخن می گفت . در میان تمامی تبلیغات مدرن رقبایش گفتمان پنجاه و هفتی داشت و انقلابی . با شعارهای دلچسبی چون «ما می توانیم »و فریاد «عدالت خواهی» و مبارزه با «فقر فساد و تبعیض» و «کابینه ی هفتاد میلیونی » توانست خیلی زود در اعماق دل خیلی ها جا کند حتی مایوسین از حکومت اسلامی !

یادش بخیر ... سه سال پیش آنزمان که خیلی ها بین قالیباف و لاریجانی و احمدی نژاد گیر کرده بودند جزو اولین کسانی بودم که دکتر احمدی نژاد را کاندیدای بلاشک خود تشخیص دادم و برای تبلیغاتش شب و روزمان را به هم دوختیم . یکبارش با چند نفر از دوستان طرحی طراحی کردیم با عنوان«چرا احمدی نژاد؟» تا در تمامی مساجد شیراز پخش شود . و همین « چرا احمدی نژاد؟ » الگویی شد برای ستاد مرکزی استان تا در آخرین برشور دور دوم انتخابات با تیراژ چند ده هزارتایی زیرچاپ رفت...

سه سال پیش از خود پرسیدم «چرا احمدی نژاد ؟ » و سال دیگر هم برای انتخاب دهم همین را خواهم پرسید .آقای احمدی نژاد چقدر توانستی وعده ی مبارزه با فقر و فساد و تبعیض را محقق سازی ؟ آیا براستی کابینه ی تو هفتاد میلیونی ست ؟!!! چرا سه سال گذشت و مردم هنوز می گویند کجاست آن کسی که وعده داد باید پول نفت را برسرسفره ها آورد ؟!! چقدر در انتخاب مدیران استانها شایسته سالار بودی ؟ انتخاب ناشایسته ی برخی مدیران دلیل بر بی عرضگی ات است یا سیاسی بازی ؟(گزینه ی سومی نمی تواند باشد )

اغلب کارشناسان اقتصادی کشور اعم از چپی و راستی معتقدند که تورم کم سابقه نتیجه ی سیاست های انبساطی و غلط دولت است و از آن طرف هم دولت در ابتدا تورم را انکار می کند و آنرا تبیلغات رسانه های مغرض می داند . بعد از مدتی هم  که علنا تورم واقعی و نه تبلیغاتی را می پذیرد ، تقصیر آن را گردن مافیای اقتصادی و تورم جهانی می اندازد و فقط اندکی خود را آن هم به صورت خیلی تلویحی مقصر معرفی می کند و می گوید سیاست های گذشته ی ما خیلی بهینه نبود و همین باعث شد کار به اینجا برسد !

مشکلات اقتصادی مردم آنقدر گسترده و عمیق شده است که مقام معظم رهبری هم در سفر خود به شیراز بارها مساله اقتصادی مردم را یکی از اولویت های مهم کاری نظام معرفی می کنند و این میان همه ذهنها معطوف اقتصاد است . بجای اینکه شعار مبارزه ی با فقر و فساد و تبعیض در اولویت باشد معیشت مردم جای آنرا گرفته . قرار نبود اینگونه شود . قرار نبود باز هم دولت در اقتصاد خراب کند و همین باعث شود که در رسالت های مهمتری که بر عهده داشت جا بماند ! مشکل مردم فقط مشکل معیشت نبود وگرنه به آن آقای پنجاه هزارتومانی رای می دانند . اما چه شد که درد همه درد گرانی شد ؟ این گناه کمی نیست ...

اصلاحات اقتصادی دولت اعلام شد و رییس جمهور گفت برخی از طرح ها باید سه الی پنج سال طول بکشد تا ثمر بدهد اما مردم به ثمره ی یک سال دیگرت رای می دهند نه وعده ی پنج ساله .


نوشته شده در  جمعه 87/4/7ساعت  5:8 عصر  توسط مرفه با درد (حنیف) 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
خونه جدید
ویژه : رای اعتماد به کابینه دهم
یادداشت سوم انتخاباتی
چرا هواداران آقای موسوی از ایشان برگشته اند ؟
انتخابات بالاشهر شیراز
چرا به احمدی نژاد رای میدهم ؟
کاریکاتور سیاست در ماه ربیع
غزه 4- هجدهمین روز مقاومت
غزه 3 - خط قرمز نظام در قبال غزه !!؟؟
غزه 1 - مطالبه ای جهاد را تبلیغ کنیم
اشراف عارف مسلک
بمب گذاری شیراز و ابهامی بزرگ
احوالپرسی خدا
دیگر برایت نامه نمی نویسم
در حواشی اعتکاف 87
[همه عناوین(36)]